Followers

Monday, April 11, 2011

Mamat Tiub....

"Pencacai Al-Juburi" Aku rasa itulah selayaknya aku klasifikasikan buat si  Hishamuddin Rais yang merupakan penjilat tegar dalam kain si Juburi. Menulis dengan gah bergaya bahasa namun isinya hampeh tah kemana. Bercakap macam orang gila meroyan, setiap kali penulisannya aku tergelak kecil sambil terkecil sebelah mata kiri aku ni. Rasa nak terajang pun ade gak ...

Semua isi yang diutarakan berunsur kepolitikan Juburi yang agak jumud. Tiada fakta yang terurus rapi cume sekadar luahan emosi berintikan perasaan benci semulajadi. Penulisan bobrok yang terlebih menghina dengan gelak ketawa, bukankah itu pengundang dosa.. Kah..Kah..Kah.. aku cube ape rasanya ketawa..

BAIK KITA BAKAR SAJA PENCACAI AL-JUBURI !!! kata orang yang tak menjilat Juburi..

Sabar... Kebodohan dan ketololannya memang dari azali, ayatnya power, Sir William Wallace pun tak sehebatnya

“hanya anak muda sahaja yang dapat mengubah dunia kerana dunia akhirnya kepunyaan anak-anak muda.”

Kah..Kah..Kah... Tapi lari betahun-tahun bila dilanda gelora..

Sendiri mahu ingatlah......."Pencacai Al-Juburi"

Link penulisan yang agak sundal dari "Pencacai Al-Juburi"
http://www.malaysiakini.com/columns/159009

Kah.. Kah.. Kah.. Macam membezakan dirinya dengan Anwar, manakan sama penjubur dengan pencacai..

Kah..Kah...Kah..

No comments:

Post a Comment